مطالب از سراسر وب

آب کردن چربی‌های پهلو یا دستگیره عشق با ورزش

دنیای اطلاعات: دستگیره های عشق که هیچ کس اونهارو دوست نداره و نمیخوادشون با تمرینات زیر برای آب کردن پهلو یک روتین فوق العاده برای این دستگیره های لجوج هستند. بعد از انجام مداوم این تمرینات و تغذیه مناسب و سالم و همچنین انجام سه روز در هفته به مدت سی دقیقه ایروبیک، خواهید دید به زودی این دستگیره ها محو می شوند!
این تمرینات را سه بار در هفته، در روزهای متفاوتی که پشت هم نباشند، مثلا روزهای فرد یا روزهای زوج انجام دهید. هیچ وسیله اضافه ای برای انجام این تمرینات احتیاج ندارید.
این حرکات را سه دوره انجام دهید و بین هر دوره یک دقیقه استراحت کنید. برای مثال چرخش روسی ۲۰ بار برای هر طرف؛ میشه به عبارتی ۳ تا ۲۰ تا برای هر طرف و بین هر ۲۰ تا یک دقیقه استراحت.
قبل از هر چیز توضیح بدم که اگر بدن شما عادت به ورزش ندارد، از تعداد کمتر شروع کنید و سپس به تعداد تکرار ها بیافزایید. لزومی ندارد روز اول یا هفته ی اول بتونید تخت به پهلو رو هفت بار بزنید! هر تعداد که توانایی دارید انجام دهید! حتی اگر تواناییتان در زدن یک تکرار است. سپس به تدریج و با رعایت پیوستگی تعداد را زیاد کنید! این تمرینات به آب کردن پهلو کمک می کنند.

چرخش روسی (Russian Twist)

در چرخش روسی روی زمین بنشینید؛ زانوها زاویه ۹۰ درجه. سپس به زاویه ۴۵ از روی زمین بلند کنید و به طرفین بپرخید. نگاهتان مستقیم باشه؛ سرتان را نچرخانید؛ بدنتان را بچرخانید. در این حرکت می توانید توپ یا دنبل هم در دستتان بگیرید؛ در این حالات پاها را ثابت نگهدارید. (۲۰ دفع برای هر طرف)

حرکت دوچرخه (Bicycle Crunch)

روی زمین بخوابید؛ مثل رکاب زدن دوچرخه. ابتدا یک زانو را خم کرده به داخل شکم و پای دیگر را راست بالا گرفته، سپس پای خم شده تان را راست کنید و دیگری را خم؛ دقیقا ماند رکاب زدن. به مرور نیم تنه خود بالا آورده و دستها را زیر سر قرار داده و با هر زانو آرنج مخالف را به آن برسانید. تصویر و ویدئو را با دقت ببینید تا اشتباه انجام ندهید. (۱۰ بار برای هر طرف)

حرکت کوهنورد (Mountain Climbers)

وضعیت پلانک برای شروع

موقعیت صحیح بدن هنگام انجام حرکت کوهنورد برای به‌کارگیری درست عضلات موردنظر هنگام تمرین بسیار ضروری است. در وضعیت پلانک ( وضعیتی که حرکت کوهنورد با آن آغاز می‌شود ) اطمینان حاصل کنید که دست‌هایتان را به‌اندازه عرض شانه بازکرده‌اید و کف دست‌ها درست زیرشانه‌ها قرار دارند. پاها کنار هم قرار می‌گیرند و شست پاها به سمت داخل خم می‌شوند. در این حالت دست‌ها و پاهایتان صاف هستند. پشت خود را صاف نگه‌دارید.

انجام حرکت

وقتی به‌خوبی توانستید وضعیت پلانک را حفظ کنید زانوی راست خود را به سمت سینه بالا بیاورید. توجه کنید که شانه‌هایتان جلوتر یا عقب‌تر از دست‌هایتان نروند و درست بالای مچ دست‌ها قرار داشته باشند.

پای راست را به حالت پلانک بازگردانید.
باسنتان را بالا و پایین نکنید و وضعیت صاف بدن خود را حفظ کنید.
اکنون این حرکت را با پای دیگر هم تکرار کنید.
برای افزایش اثر قلبی عروقی حرکت کوهنورد سرعت حرکت پاها را افزایش دهید.

حرکت کوهنورد با حالات مختلفی اجرا می‌شود و درجات سختی مختلفی دارد، اگر آمادگی جسمانی کافی ندارید ساده‌ترین نوع آن را که در این مقاله بررسی شد انجام دهید.

ضربه این پا اون پا (Foot to Foot Crunch)

تمرین تخت به پهلو پایین آوردن باسن (Side Plank Hip Dip)

منبع: skinnyms.com

درباره ادمين

مجید کوهی طراح سایت و دانش آموخته مهندسی تکنولوژی جوشکاری است. وی از بحث و مطالعه در مورد فناوری و فلسفه لذت می‌برد، به سبک زندگی اسلامی علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کیهان شناسی، طراحی مدارهای الکترونیکی و زمین شناسی می‌گذراند.
تعداد مقالات: 1525 مقاله تا کنون.

دیدگاهتان را بنویسید

  • آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز با علامت‌ * مشخص شده‌اند.
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش تایید می‌شود.