مطالب از سراسر وب

چگونه کفش‌های خود را برق بیندازیم؟

دنیای اطلاعات: بسیاری از افراد حتما بلدند چگونه کفششان را واکس بزنند ولی براق نمی شود! خوب واکس زدن کفش هم مراحلی دارد. در واکس زدن کفش دقت کنید بخصوص کفش های رنگی مثل قهوه ای حتما از واکس رنگ کفش استفاده کنید اگر رنگ مناسبی نبود حتما از واکس های بی رنگی که موجود است استفاده کنید! واکس زدن کفش چرمی از ملزومات است! و به دوام کفش هم کمک می کند! اگر کفشتان را خوب واکس بزنید و برق بیوفتد به مانند کفشی نو خواهد بود!

مراحل

– ابتدا اگر کفش بندیست بندهایش را درآورید.
– سپس گردو خاک آن را با فرچه و یا با کهنه پاک کنید!
– سپس با برس کوچک مخصوص واکس کاملا همه جای کفش ر ا واکس بزنید( یک نکته چنانچه کفشتان دوخت سفید یا رنگی دارد و نمی خواهید آنها رنگ بگیرد دقت کنید روی آنها واکس نزنید یا از واکس بی رنگ استفاده کنید که مدل کفش از بین نرود)
– بعد با فرچه دویاره روی کفش خوب بکشید تا خط هایی که بر اثر رد برس ایجاد شده محو شود تا اینجای کار هنوز براق نشده است و رنگ ماتی دارد.
– حالا یک پارچه تمیز بردارید و روی کفش بکشید تا برق بیوفتد!
برق انداختن کفش ها

منبع: سلام بانو

درباره ادمين

مجید کوهی طراح سایت و دانش آموخته مهندسی تکنولوژی جوشکاری است. وی از بحث و مطالعه در مورد فناوری و فلسفه لذت می‌برد، به سبک زندگی اسلامی علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کیهان شناسی، طراحی مدارهای الکترونیکی و زمین شناسی می‌گذراند.
تعداد مقالات: 1525 مقاله تا کنون.

دیدگاهتان را بنویسید

  • آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز با علامت‌ * مشخص شده‌اند.
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش تایید می‌شود.