مطالب از سراسر وب

پورنوکراسی راهی برای بستن چشم مردم

دنیای اطلاعات: مفهوم هرزه نگاری با مفهومی به نام «پورنوکراسی» گره خورده است و پورنوکراسی فرایندی است که در آن، هوای نفس و شهوات انسان بر وی حکومت می کند.
با رقم خوردن پورنوکراسی فرد دیگر نسبت به مسائل اطراف خود و اتفاقات سیاسی و اجتماعی بی تفاوت می شود، زیرا ذهن او مملو از محتوای مستهجنی است که به آن اعتیاد پیدا کرده است.
پورنوکراسیرقم زدن پورنو کراسی همواره مطلوب حکومت های امپریالیستی بوده، زیرا با اشاعه فحشا، انسان روز به روز بیشتر از خدا فاصله گرفته و بیشتر در خود فرو می رود.
در نتیجه این فاصله گرفتن از حقیقت است که بسیاری از قوانین خلاف، به عنوان هنجار در یک جامعه گسترش پیدا میکند و سودجویان میتوانند از راه آن به اهداف خود برسند.
هرزه نگاری سبب فروپاشی یک جامعه به لحاظ اخلاق، فرهنگ و خانواده می شود. آمریکا یک نمونه از این فروپاشی است، تا جایی که باراک اوباما در کتاب جسارت امید از افسارگسیختگی زنازادگی می گوید:
بیش از ۵۰ درصد از افراد با هویت آمریکایی، از پدر حقیقی خود اطلاع ندارند!
به سبب این زنازادگی در آمریکا اوباما معتقد بود: به سبب موج وسیع زنازادگی، مدیریت جامعه آمریکا سخت و بیرون رفتن از این وضعیت همتی بلند می طلبد!
حال آنکه حقیقت امر چیز دیگری است و هدایت یک جامعه زنازاده و درگیر نفس که کاری با سیاست و جامعه ندارند به سمت میلهای شخصی سیاستمداران، بسیار راحت تر از اغوای افراد پاکی است که بر حق اصرار دارند.

منبع: بخشی از کتاب دنیای قشنگ نو، انتشارات هلال

درباره ادمين

مجید کوهی طراح سایت و دانش آموخته مهندسی تکنولوژی جوشکاری است. وی از بحث و مطالعه در مورد فناوری و فلسفه لذت می‌برد، به سبک زندگی اسلامی علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کیهان شناسی، طراحی مدارهای الکترونیکی و زمین شناسی می‌گذراند.
تعداد مقالات: 1525 مقاله تا کنون.

دیدگاهتان را بنویسید

  • آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز با علامت‌ * مشخص شده‌اند.
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش تایید می‌شود.